Life Quotes, Life Quotes Images, Life Sayings

15.12.13

penghujung tahun 2013 !

assalammualaikum ya ukhti ya akhi !!

salam sejahtera ina hulurkan untuk ampa semua !
so, macam mana kehidupan ampa semua ? hopefully penuh dengan barakah dan diberkati oleh Allah S.W.T hendaknya. . . haa, tak dilupakan jugak pada insan2 yang melangsungkan majlis perkahwinan.. al-maklumlah, laa nih kan tengah musim cuti sekolah. mesti ramai punyalah yang buat majlis kahwin. dekat rumah ina kat mergong pun ramai yang dah melangsungkan perkahwinan. cuma ina jaa tak tau lagi bila.. hehehe..

haa, back to the topik yang ina tulis kat tittle tu.. uuhhhuuu !! pejam celik pejam celik.. dah dekat penghujung tahun 2013 dah kan.. sat ja masa berlalu !. tup tup tup dah nak masuk tahun 2014 ! ishkk, rasa macam baru semalam ja dengaq bunga api masuk tahun 2013 (ok, terlalu propa sangat !) hahaha.. so, amacam dengan ampa punya azam untuk tahun 2013. tercapai ka tidak ? haha.. ina punya azam untuk tahun 2013 nih pun ina dah lupa sebenaq nya.. hahaha.. ! so, before masuk tahun 2014 nanti.. ina ingat nak renovate sikit ina punya azam. nak tambah sikit. nak buang sikit. haha. hopefully menjadik laa untuk tahun 2014 nanti.. bukannya apa laa.. al-maklumlah.. masuk ja tahun depan 2014, ina dah melangkau masuk ke umur 22 tahun. ! habaq siap2. hahaha. so, rasa macam diri nih dah terlalu tua. haha. walaupun wajahku baby face lagi. haha.. (perah santan buat masak lemah sungguh la, haha ).. actually maksud ina ialah MATANG ! not terlalu tua la.. so, bila diri dah matang. i think i have to make some changes in my life...waahhh ! macam ada perkara besaq yang bakal berlaku. tapi dalam hati. ini adalah perkara besaq yang ina akan buat ! ina masih usaha dan doa dan tawakal dengan niat yang ina buat nih. so, maknanya azam ina untuk tahun 2014 nih bertukaq jadi niat la. dan ina harap sangat niat yang ina hasratkan nih akan dimakbulkan oleh Allah S.W.T !!

ina memang dah lama berniat. cuma tak istiqamah ! so, bila ina muhasabah diri. ina rasa ina dah cukup kuat kot untuk teruskan niat ina nih. mungkin tak dak lah terlalu ketara. cuma, ina akan memberi impak besaq dalam hidup dan diri ina. inshaaAllah. ina cuma harap ina akan tawaduk dan terus istiqamah dalam melaksanakan nya. ! Ameen Allahumma Ameen !!

so, ampa punya azam and niat pulak macam mana ? hope everything will be fine ! May Allah bless us !!

ok laa, just a small sharing from me ! see u next time k !
i love all lillahi taala !!

Assalammualaikum !


No comments:

Copyright@2012 : HASIL NUKILAN GEMOKS PUNYA DEBABS. SEGALANYA HAK MILIK TETAP !!