Life Quotes, Life Quotes Images, Life Sayings

21.11.10

syukur alhamdulilah....

syukur alhamdulillah.....
aku punya dia di samping aku siang dan malam....
aku di dampinginya siang dan malam walau pun kami saling berjauhan...
aku bersyukur dengan adanya dia hidup aku tak sunyi lagi..
penuh dengan bunga2 cinta yg mekar dalam hari2 aku..
aku punya dia yg mampu membuat aku tersenyum lagi..
hati aku semakin sembuh dengan dirinya..
luka ku yg dulu semakin terpadam dengan dia..
aku kembali mengukir senyuman yg setelah kian lamanya aku pendam kan...
aku bersyukur Tuhan memberikan aku peluang yg kedua utk merasakan nikmatnya bercinta lgi...
aku bersyukur aku di sayangi oleh insan yg kini sudah aku sayangi di dalam hati ku...
aku bersyukur dia dapat menerima ku apa adanya aku....
aku bersyukur dia mencintai aku sepenuh ahtinya..
aku mengaku diri ku tak mampu menyayanginya seperti mana dia menyayangi aku..
aku berterima kasih padanya kerana mampu mencintai aku....
hanya kerna diriku...bukan rupa paras ku..
dia menerima aku seadanya yg tidak sempurna.....
namun di matanya....aku amat bernilai dan sempurna...
aku bersyukur..
aku harap dia adalah insan yg akan terus mencintai dan menyayangi aku seumur hidupku....
terima kasih...
MOHD FAISUL.....

No comments:

Copyright@2012 : HASIL NUKILAN GEMOKS PUNYA DEBABS. SEGALANYA HAK MILIK TETAP !!