Life Quotes, Life Quotes Images, Life Sayings

23.11.10

aku sudah temui !!!

aku temui nya di dlm gelap yg tiada cahaya....
dari perasaan takot ku untuk menemui cinta semula....
bagaikan tiada yg manis dlm hidup ku....
hampir lama aku menanti cinta yg sejati...
aku temuinya kini...
setelah doa ku di makbul kan agar bertemu dgn insan yg mampu menjaga aku...
tuhan berikan aku cinta !!
kini aku sudah milikinya....
akan aku jaga ia dgn rasa cinta yg tak kan pernah layu dek panas mentari dan dinginnya hujan...
akan aku siram cinta yg kini kian kembang mekar dgn air yg penuh dgn kasih dan sayang...
akan aku bajakan ia dgn baja kesetiaan..
akan aku tempatkan ia di dlm pasu yg penuh dgn tanah2 kejujuran...
akan aku bentuk ia dgn gunting kemaafan..
agar ianya akan terus tumbuh dan tumbuh sehingga membuahkan hasil keabadian...
semoga Allah memberkati cinta yg kini melengkapi liku2 kehidupan..
semoga Allah meredhai kasih yg kini menemani hidupku seharian..
semoga Allah merahmati rindu yg kini memenuhi ruang rongga hati...
semoga Allah merestui sayang yg kini melingkari setiap sudut diri ini....
supaya ianya akan terus menghiasi keindahan alam diri.....

No comments:

Copyright@2012 : HASIL NUKILAN GEMOKS PUNYA DEBABS. SEGALANYA HAK MILIK TETAP !!