Life Quotes, Life Quotes Images, Life Sayings

20.11.14

berkurun lama ku rahsia kan ~~~

Assalammualaikum.. subhanallah.. rupanya dah berkurun tak bukak blog ina nih. naik bersawang. siap ada lipas kudung dok menari nari dalam blog ina nih.. cicak siap boleh dok bernyanyi lagi. alahai.. lama gila tak bukak blog nih. ampun la yerr. memang sejak awal tahun macam macam yang ditempoh jadik naik malas nak bukak blog and update apa yang patot.. tapi tetiba hari nih rasa nak meng'update' pulak ! ahaks .

amboii.. dari 1 januari sampai la nih 20 november.. ffuhhhh. memang lama gila laa. kalau pregnant pun dah bersalin dah.. ahaks ! tapi ina tak pregnant laa.. kahwin pun belum maa... dok tunggu gemoks masuk minang tak masuk masuk lagi... lambat bebenor.. tapi tak pa.. jodoh kan di tangan tuhan.. ada jodoh pasti akan ke jinjang pelamin jugka akhirnya kan ? betul ke idok ? hahaha.

so, apa cerita.. ? sekarang macam macam cerita kan.. cik ta dah bersalin.. fasha sandha pun dah.. lagi apa cerita menarik lagi? haha. tapi jangan dilupakan pulak bencana alam yang menimpa kita rakyat malaysia.. puting beliung yang sekarang nih kerap berlaku di kedah.. almaklumlah, kedah tempat tumpah darahku.. mesti la risau jugak kan.. takot mai kot taman tempat tinggal ina nih. naya jaa.. tapi apa pun tu kuasa Allah. Dia yang menentukan bila dan bagaimana.. jadik kita sebagai hambaNya, wajiblah mendoakan yang terbaik untuk semua masyarakat yang ada di malaysia dan tak lupa jugak untuk semua yang ada di muka bumi nih kan..

banyak benda yang berlaku sebenar nya dalam dunia ni. tapi mungkin ada seberapa perkara yang kita tak tahu dan mungkin tak nak ambik tahu kan. mata harus terbukak luas untuk memandang apa yang berlaku di sekeliling kita. waahhhh.. ayat sungguh dramatik..

by the way, baru baru nih ina ke singapore. ikot abang ina yang nak pi berjalan. dah orang nak bawak kita. tak kan kita tak mau ikot kan. hahaaha. tanpa bayaran. semuanya ditanggung 100% oleh abang, tak kan ina nak lepaskan peluang kan. hahahaha ! tapi entry nih ina tak nak cerita lagi. maybe next time. kalau berkesempatanlah. inshaaallah, ina akan cari ruang untuk update apa yang patot. bila mai mood nak menaip. inshaallah.

dah nak akhir tahun 2014 nih. apa yang korang nak buat untuk perancangan tahun depan? ina belum rancang lagi. perancangan tahun nih pun tak menjadi lagi. macam mana nak merancang untuk tahun depan kan?

apa apa pun. jumpa dalam next entry !

*sekarang tengah gila pasai yo soy betty la fea ! hahaha. oohhh armando mendoza !
*sekarang tengah gila pasai hafreez adam ! pelakon dalam cerita bila hati berbicara. haha. !

No comments:

Copyright@2012 : HASIL NUKILAN GEMOKS PUNYA DEBABS. SEGALANYA HAK MILIK TETAP !!