Life Quotes, Life Quotes Images, Life Sayings

6.5.11

2 x 5 = bodoh !!!

susah kan bila kita nih selalu belagak yang kita nih tau semua benda... bila kita sendiri cakap 'aallllaaaaaa...aku aku pun tau la..." amoboi..... bercakap besaq nampak.... maklum lah... duit banyak... keliling pinggang.... ingat boleh bawak sampai mati kot.... boleh tanam sekali dalam kubuq tu... mampos la weh.... esok lusa tuhan tarik balik... time tu baru ang nak sedaq mana adik beradik... mana kawan... mana musuh... mana sahabat.... time tu baru nak mengaku salah... tak der maknenyer derrr!!! belah lah... ingat baguih sangat ??? tau la semua benda ang buat... ang bagi tu ang bagi nih... tapi boleh kot bertimbang rasa.... boleh kot ada hati perot.... boleh kot pikiaq..... org semua berharap kat ang.. sebab org semua tau ang boleh bantu... org mintak jasa baik ang.... kalau tolong org senang dunia akhirat la derrr !!! bukan tolong tak dapat apa.... tau la.... org semua duk bergantung kat ang... tapi tak tau la nak ckp mcm mna... ang besaq... ang rasa ang tuhan la kot... semua benda ang nak menang.... semua benda ang rasa ang boleh buat... semua benda ada dalam tangan ang.. kalau tak reti tu... boleh kot habaq kata tak reti.. tak payah la nak berlagak sombong... tau semua tapi duk bagi alasan tak munasabah.... org yang cepat melenting.. cepat mengamuk nih.... sebenaq nya org yang bodoh... tak tau pa... tapi di sebabkan nak tutup kan rasa kebodohan tu.... saja la cari masalah.... cari pasai.... nak bagi org nampak ang tu segala2nya... belah la weh... org pun ada jugak perasaan... org pun ada jugak hati... jiwa... segala bagai... bukan ang ja... mampos la weh... ikot suka ang la... mampos p kat ang... lantak la... malas aku nak layan.... lagi layan... lagi sakit hati... la buat tak tau ja... buat hal aku ja... ang buat hal ang... tapi masalah nya... hal aku ang nak amek tau... hal ang aku tak amek tau pun.... tapi mulai saat nih... tak pyh amek tau dah la hal aku k... insyallah aku boleh jaga diri aku sendiri.... tuhan ada... insyallah....

No comments:

Copyright@2012 : HASIL NUKILAN GEMOKS PUNYA DEBABS. SEGALANYA HAK MILIK TETAP !!