Life Quotes, Life Quotes Images, Life Sayings

4.2.11

bersyukur !!!!!!

ada yg prasan tak kat tepi tu.....
ada yg template menghitung hari tu.......
hehehehe ~
sekarang nih dah 3 bulan 3 hari tau...
alhamdulillah.....sampai ke tahap nih, owg ngn incik supir ok jer....
tak dak lagi hal yg besar2 berlaku...
lau ada pun yg kecik2 ja...tu pun sbb owg...
suka wat hal..hehehe ~
incik supir baik jer ngan owg.....
sentiasa bagi nasihat kat owg...
owg rasa bahagia dengan dia.....
walaupun ada yg tak puas hati ngan kami....tak puas sbb apa pun tak tau la......
tapi owg tak gentar k !!!!
owg tak kisah apa org nak kata....
kan owg dah kata...owg nak hidup baru dalam dunia  nih....bersama incik supir...
tapi...kisah lama tu owg akan cuba hilangkan dari ingatan...
tapi tak semestinya, dapat dilupakan terus.....

wwwwuuuuuaaaa !!!
no cedih2 la eiyna !!!!!
happy with incik supir !!!!
incik supir....i love you !!!!!!!

for you ::
cyg, i love u !!!!
i need u in my life...
i need u to be strong in this world...
i need u !!!
cyg, u really meaningfull to me..
u always be my side when i stand a very hard days...
cyg, tiada lagi rahsia yg ku sembunyikan darimu...
cyg, tidak ku hiraukan apa yg org sekeliling ingin berkata...
aku tetap mahukan dirimu...
aku tetap mahukan dirimu ada disampingku...
kamu terlalu berharga bagiku...
kamu hadir dalam hidupku dan memberikan cahaya bagaikan sinar mentari yang sentiasa menyinari alam maya ini...
mungkin suatu hari nnti, apabila kamu tiada di sisi..
aku akan keruan dan tak tentu arah...
untuk mencari semula sinar yang kian pudar....
tidak akan aku temui insan sepertimu lagi...
aku cuma berharap...
kamu tidak akan berubah walau sedikit pun...
aku cuma berharap ...
kamu tidak akan menyesali pertemuan kita....
aku cuma berharap...
kamu akan sentiasa bersyukur dengan apa yg kita ada..
aku cuma berharap...
kamu akan sentiasa berada disamping ku...walaupun hidup semakin sukar untuk ditempuhi...
aku akan sentiasa berdoa dan berharap...
kita akan kekal bahagia walaupun ada angin2 taufan yang melanda di saat angin sepoi2 bahasa melintasi keenakkan cinta kita....
tidak akan pernah aku sesali cinta yg aku bina bersama mu ini...
jangan sesekali kau bimbang atau meragui cintaku.....
aku hanya ada kamu di hatiku.....
hanya kamu yang bertahta di hati....
hanya kamu yang sentiasa terpahat di hati....
cyg....u always be my lover until the end !!!
swear !!! u are my lover !!!
i love u cyg !!!!


hanya untukmu cyg...
aku bahagia bersamamu !!!
-MOHD FAISUL B. ABD. RAHIM-


No comments:

Copyright@2012 : HASIL NUKILAN GEMOKS PUNYA DEBABS. SEGALANYA HAK MILIK TETAP !!