Life Quotes, Life Quotes Images, Life Sayings

15.11.10

rasa cinta !!!

aku dah rasa cinta tu....best tau....mcm2 leh rasa...walaupun dulu dah penah rasa dah..hahaha...ehm...alhamdulillah la....aku dh ada cinta yg boleh aku rasa dan aku puja...aku punya dia yg ada dalam hidop aku la ni....terima cik chot....cik chot hadir dalam hidop cik na...cik na dapat rasa cinta cik chot....skrg...mcm2 yg kita impikan kan....cik na harap kita leh kekalkan hubungan ni sampai bila2....cik na sayang cik chot....sayang sangat2....love u so much cik chot.....tapi bak kata org...mula2 memang cinta ni best....nanti bila dh lama2 mesti akan ada kekecohannya...mula la nak bergaduh...bertengkar....selisih fhm....masam muka...nak tarik muka....tunjuk keras kepala....tp tu la..lau tak dak semua tu mcm mna kita nak tau kasih sayang pasangan kita kan...?? hehe...lau tak dak semua ni, tak dak la aksi pujuk memujuk...manja2 ni kan ?? hehe....kalau ada aksi2 tu...baru la cinta ni semakin best dan menarik....hehe...hati ni betol2 sayang pada cik chot...tak kisah la apa pun org nak cakap....asalkan cinta kami, kami yg rasa bersama.....sehidop semati...ikrar dan janji....semuanya ada....walaupun cik chot bukan yg pertama....tp aku harap cik chot yg terakhir...aku akan jaga sesungguhnya cinta ni...aku tak peduli apa yg org nak ckpkn tentang kami....cinta kami cinta yg satu....cinta kami ada masa depannya....cinta kami ada rancanganya....cinta kami ada penghujungnya...cinta kami cinta abadi......sesungguhnya...aku mencintai Mohd Faisul.....tiada lagi cinta lain....hilangnya rasa suka ku pada cb...hilangnya rasa sayang aku pd cb....cb bukan milik ku....bukan jodoh ku ngn cb...akan aku berdoa, agar cinta ku ngn cik chot sentiasa bahagia.....ameen.....i love you cik chot !!!

No comments:

Copyright@2012 : HASIL NUKILAN GEMOKS PUNYA DEBABS. SEGALANYA HAK MILIK TETAP !!